20 Aralık 2012 Perşembe

Feels Like We Only Go Backwards



I know its cheesy to say fashion always repeats itself so instead of i say we always repeat ourselves . At least i feel like i do and Tame Impala support me too ! And about the ERDEM RTW 2013 ? Yeah they seems familiar but not like boring way YET with a modern twist they look as cosy and safe as home or childhood ? I LOVED <3

ps. Isnt Tame Impala one of your most "i have to see them live" band around lately too ? I KNOW MINE TOO !! We have so much in common . !!!


Biliyorum moda sürekli kendini tekrar ediyor lafı artık çok klişe oldu onun yerine ben de ; sürekli kendimizi tekrar ediyoruz diyeceğim . En azından ben ediyorum ve Tame Impala ' da beni destekliyor ! Ve ERDEM RTW 2013'e gelirsek ? Evet tanıdık geliyorlar ama sıkıcı ve tekrar edilmiş değil de ufak modern değişikliklerle çocukluğumuz gibi , evimiz gibi rahat ve güvenli gözüküyorlar .  ÇOK SEVDİM <3

not. Tame Impala sizin de son zamanlardaki en çok "onları mutlaka canlı izlemeliyim " gruplarınızdan değil mi ? BİLİYORUM BENİM DE !! Çok ortak noktamız var . !!!



*www.style.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder